söndag 16 januari 2011

Träningsfunderingar

Vad jag är sugen på träning nu. Men jag vet inte helt hundra i vilken utsträckning som det är tillåtet att träna när man ammar? Har googlat och gjort utforskningar därigenom. Kan därefter konstatera att man ska undvika att få upp flås i den grad att mjölksyra kommer. Det går då ut i mjölken och smakar illa. Vidare är det okej med powerwalks och försiktigt börja belasta bäckenet igen. Men sen, vad är tillåtet? Kan mjölken sina osv?

Jag hoppas att barnmorskan kan ge svar på mina funderingar, då jag har efterkontroll nu i veckan.

Känslan efter ett träningspass är oslagbart skön och det gör så gott för själen. Jag älskar´t!

4 kommentarer:

  1. Härligt att du blir inspirerad.. jag tar för givet att jag bidragit lite..? haha..

    Tack för komplimangen för min nya design... ja visst känns det fräscht.. jag älskar tulpaner och det känns verkligen som vår... ska nog köpa en bukett eller två tills Agatons kalas senare i veckan!! :-)

    SvaraRadera
  2. jasså fick du gå på efterkontroll?/louise

    SvaraRadera
  3. Linda: Ja, din blogg är sannerligen en inspirationskälla ska du veta :-) Jag blir otroligt impad av din inställning och hakar på i sundheten som den sprider.

    Blir också sugen på en bukett tuplaner. Det är så fina. Ha en fin dag! Kram

    Louise: Jag ringde och beställde tid efter rekommendationerna de har. Trodde det var rutin att gå på en sådan efter förlossning? Har inte du varit sen efter Egon? Kram

    SvaraRadera
  4. nä jag har inte gått på nån.sist jag va var efter edwin så pratade vi bara.inget mer!

    SvaraRadera