lördag 26 februari 2011

Heldag på resande fot

Igår var jag och barnen på resande fot i tolv timmar, från att klockan slog 9.00 på morgonen till cirka 21.00 på kvällen. Jag och barnen begav oss till Vetlanda där vi mötte upp syster med kids för att strosa i affärer. Det gick stundom lite raskt då de bägge större barnen befinner sig i sina respektive åldrars trotsfaser. De ting som fanns att inhandla på min shoppinglista följde med hem och det gillas.

Efter Vetlandavisiten följde vi med hem till syrran i Virserum för fika och kusinlek. Vidare hemöver stannade jag och barnen till i Målilla för att hälsa på mina föräldrar och syskon. Med andra ord var det en bra dag som innebar kvalitetstid tillsammans med mina fina familjemedlemmar.



Tindra slappar i Arvids babygym.

Arvid roar sig i sin fina babysitter från Babybjörn.

Stora tjejen.

Busiga Travis.

Fina kusiner.

Tindra med en förvånad min.

Myser tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar