torsdag 17 februari 2011

Klädshopping

Jag sitter och spanar runt på olika klädsidor för inspiration till barnens vårgarderober. Det finns så mycket fint, för både tjocka och tunna plånböcker. Gillar att kedjor såsom Lindex, H&M m.fl. har budgetalternativ med stundtals inspiration av dyrare märken.

Då barnen växer snabbt, och speciellt fort mellan storlekar går det för Tindras del, känner jag att det inte är alldeles nödvändigt att lägga stora pengar på märkeskläder. Så mitt motto blir istället att varva. Ibland kan man unna de små något litet extra. Det går inte att komma ifrån kvaliteteten. MeandI exempelvis gillar jag massor, och de kläder som jag inhandlat från deras homepartyn har verkligen hållt måttet. Dels har tröjorna funkat på Travis hur länge som helst vad det gäller tidsrymd och det märks knappt att de har gått x antal gånger i tvättmaskinen. I nästa vecka är det dags att besöka en Blingovisning. Jag är övertygad om att jag kommer att hitta något fint som faller mig i smaken efter att ha kikat in deras sortiment på hemsidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar