onsdag 23 februari 2011

Lekdejt

Gårdagskvällen spenderade jag och lillsnuttan på en mycket trevlig Blingovisning hemma hos Jennifer. Jag inhandlade tröjan som ni ser på bilden nedan till Travis, och så blev det ett hemligt plagg till mig.

Bild lånad härifrån.
Idag har vi haft en lekdejt här hemma då Carro och grabbarna gästade oss. Tindra och Wille som sig igenom det hela med undantag på den sista timmen, och de stora grabbarna höll låda med lek och lite Pippi Långstrump tittande. Kvällen nu blir av det lugna slaget. Jag tänkte ta och komma ifatt med lite skrivande i barnens Mina första år-böcker. Det är så lätt att det blir liggande, samtidigt som det faktiskt inte är svårt att få det gjort. Det är ju så kul att ha detaljer från den första tiden nedskriven och se tillbaka på, då det är så lätt att tappa datum och händelser i minnesbanken på vägen. Bör framkalla ett gäng kort med, men först blir det detta "mission".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar