torsdag 5 maj 2011

Torsdag

En torsdag som jag trodde skulle vara lugn då den började med värk i kroppen slutade istället med ett nystädat hus, nybakat bröd, samt vedleverans som nu ligger i vedboden. Energi till tusen har infunnit sig då jag kände att de var lättare att ignorera värken och ha många järn i elden än att slappa och känna efter allt för mycket. Hoppas det inte utvecklar sig till att jag blir sjuk, utan att det var något som snabbt försvinner ur kroppen.

Travis härliga humör fortsätter att hålla i sig och det är så härligt. Barnen har dessutom börjat fått mer behållning av varandra vad det gäller lek och att ha kul i varandras sällskap. Tidigare har det varit en mängd pussar, kramar och mys och stannat vid det. Nu när Tindra börjar bli större och mer medveten och rörlig så kan de två vara på golvet och leka tillsammans. Travis ger Tindra leksaker och de skrattar ikapp. Det är lycka att se och uppleva deras kärlek!


Nu sitter jag i soffan och slötittar på tv:n och kan med gott samvete lägga ta en lugn kväll.

2 kommentarer:

  1. Åh va Härligt med syskonkärlek i så unga år ;)

    Hoppas allt e bra med dig förövrigt!
    ;)

    SvaraRadera
  2. Visst är det :-) Allt är fint med mig. Grattis till bebisen i magen, så kul! Önskar dig all lycka med det underbara som väntar er. :-)

    SvaraRadera