måndag 13 juni 2011

ALV-häng och kusinbesök

Vilken bra dag jag och barnen haft idag. Nu när jag satt mig i soffan och tagit kväll känner jag mig nöjd med dagens innehåll. Vi började förmiddagen med att möta upp Emilie och hennes två grabbar på Astrid Lindgrens Värld. Lek, bus, teater, lunch på Majkens och vips hade 4 timmar försvunnit i solens strålar. Vidare hemöver för att gästas av syster med barn. De stora lekte som de alltid gör; till en början med lite retsamhet för att övergå till en bra och härlig jargong lagom tills det är dags att skiljas åt. Tackar både Emilie och Maria med barn för denna fina inledning på veckan!

Imorgon är en ny dag och jag ska ge mig ut på jakt efter en klänning till min systers student som stundar på fredag. Hoppas på att hitta något som passar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar