söndag 12 juni 2011

Bättre sent än aldrig

Nu är det minst sagt på tiden att uppdatera här på bloggen.
Föräldrarledighet tillsammans med sambon, en släng av magsjuka för min del, kvalitetstid tillsammans hela familjen, fartfyllda dagar och tid mestadels spenderad ute i trädgården, på promenad eller i lekparken är det som uppehållt min tid. Jag har inte haft riktig blogglust när vädret varit tipptopp. Har så många gånger tänkt att printa ner ett par rader, men inte kommit längre än till just den tanken.

Nog om det.
Nu sitter jag här i soffan, bandit rock spelas i bakgrunden, det är en ljummen sommarkväll och jag har precis varit ute och vattnat mina blomster och trädgårdsland. Lillfian ligger i sin säng och försöker komma till ro och Travis sover sedan snart två timmar tillbaka. Vi har haft en skön helg här hemma. Mannen har brandjour och vi har pysslat med trädgård, städ och pyssel inomhus.

Bjuder på två bilder från fredagen:


Stora fina hjärtat med en blick som utstrålar värme och glädje.

Lilla hjärtat som inte längre är en bebis, utan är inne i en period där så mycket händer,
både motoriskt och socialt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar