torsdag 16 juni 2011

Löptur med dån i öronen

Är precis nyduschad efter kvällens löptur. Sitter här och intar en proteindrink och känner mig nöjd över att jag tog mig ut i spåret. Trots att det stundtals gick lite motigt förbättrade jag min tidigare tid betydligt. En hjälpande hand tror jag bestämt var Rickards Mp3 laddad med hårdrock. När hans valda "gobitar" strömmade i mina öron tolkade jag de skrikande hesa stämmorna som: "Koooom igen Ann-Sofie, SPRING, spring som du aldrig gjort något annat". Haha!

Nu funderar jag på om jag ska parkera mig i sängen framför tv:n och bara njuta av kvällen. Trots att det inte alls är min stora dag imorgon känner jag ändå ett pirr för min systers skull. Det är precis som att känslorna från studentdagen kommer tillbaka, där vuxenvärlden verkligen grep tag i en och man kände världen framför sina fötter på riktigt för första gången.

Ta hand om er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar