tisdag 30 augusti 2011

Höst i luften

Travis har varit på förskolan idag. Han var endast en kort stund förra tisdagen och sedan blev han lite halvkrasslig. Så idag var han stolt som en tupp när jag och Tindra var och hämtade honom. Han var så nöjd och glad över det faktum att han får vara med och äta lunch tillsammans med sin kompisar. (Tidigare har han gått 3h fem dagar/vecka, nu har de ändrat till 5h tre dagar/vecka.) Här hemma var det tomt utan Travis då Tindra sov sin fm-lur. Så efter att ha fixat diverse morgonbestyr så la jag mig på soffan och somnade en stund. Kan inte minnas senast det hände. Men oj så välbehövligt efter en natt med en stundom vakenfia. För att inte känna mig oeffektiv åkte vi och gjorde veckohandlingen innan vi hämtade hem prinsen.

En riktig innemysardag har det för övrigt blivit då vädret inbjudit till det. Ikväll var tanken att både jag och sambon skulle ut i elljusspåret i omgångar för en kvällstur, men då regnet fullkomligt vräkte/vräker ner ställde vi in de planerna och körde styrka här hemma istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar