måndag 12 september 2011

På tiden

Hooohooo, hallå, hallå.. Är det någon är inne och läser? Förstår er om så inte är fallet då det ekat tomt här.

Glest med inlägg på senaste tiden och det beror inte på att jag inte har något att skriva om, utan snarare att jag inte tar mig tid att skriva. Om dagarna suger jag ut det bästa gobitarna och njuter till fullo av dagarna som mammaledig. Nu är det inte många veckor kvar innan jag sitter i föreläsningssalen och gympar hjärncellerna för framtida yrkesroll. Knappa månaden kvar och det är blandade känslor inför starten. Jag är taggad till tänderna för att läsa igen. Jag älskart och jag kan knappt bärga mig, samtidigt som det värker i mammahjärtat vad det gäller att vara ifrån barnen. Tindra ska skolas in på förskolan och jag är övertygad om att hon kommer få det toppen. Hon är bekant med lokalerna och personalen, genom hämtningar och lämningar av Travis. Lilleman är jag inte orolig för då jag vet att han stormtrivs. Det är snarare jag som behöver skolas in i den snart nya vardagen. haha!





2 kommentarer:

  1. Jag ger mig inte utan kikar in titt som tätt för och se om du uppdaterat nåt:)

    SvaraRadera