tisdag 13 september 2011

Styra upp och styra rätt

Jag och Tindra startade morgonen som så många andra med en pw. Riklig blåst ute idag och även om den bet tag i en stundtals så var det skön luft och uppfriskande om inte annat. Lillsnuttan sover ute i sin vagn på altanen där det är vindstilla. Hon sover som bäst ute i friska luften och det kommer framöver fortsättningsvis att vara en del av hennes vardag då de på förskolan har barnen ute i barnvagnarna vid sovpassen. Bra tycker jag!

Annars är jag i full fart med att styra upp lite med kommande studier, maila och kontakta universitetet samt Csn. Styra upp det sista vad det gäller föräldrapenningen osv. Jag gillar att ha koll och jag hoppas att allt klaffar till det bästa. På torsdag ska jag dessutom hoppa in som vikarie på en skola i kommunen. Det blir en försmak på der som komma skall och lite den inskolningen som jag nog behöver. Något som jag ser fram emot. Det passade ypperligt med Travis dagistider och sedan kommer min syster vara här hemma tillsammans med Tindra.

Sitter vid Rickards dator och hittade denna bild (våra små troll är inte så så längre):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar