onsdag 17 mars 2010

Förlovningsdag

Tänka sig: Idag är det tre år sedan vi befann oss på stranden i Venezuela och bytte ringar. ♥ -Jag älskar dig min fina!

Dagen är lugn, jag och lilleman tar timmarna som går i godan ro. Jag vaknade med skallebank så då är det guld värt att ha en tvååring som gillar att kika på filmer. Nu är det bättre med huvudet, känner lite stress pga av en korttext som ska vara skriven tills imorgon. Har inte funnit den röda tråden och har inget dirket upplägg för vilken frågeställning som jag vill ta upp på fredagens seminarium. Men det ger sig.

Travis är på bättringsvägen. I måndags kväll visade termometern 39,2 och han kräktes slem tre gånger. Hostan håller i sig men inte lika markant. Var visst något som flertalet på dagis har. Känns som vår lilleman haft sin beskärda del sedan januari. Han hinner inte bygga upp sitt immunförsvar mellan varven vilket genererar i att han åker på den ena bacillen efter den andra.

2 kommentarer:

  1. grattis på er dag! kram från M,M och N :-)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla ni! Hoppas allt är fint med er. Vi ses på söndag! Kram kram

    SvaraRadera