söndag 14 mars 2010

På resande fot

Så var det veckans sista dag och dagarna bara trillar förbi, i synnerhet om helgerna. I fredags gästade Micke oss och med sig Travis pyssling Azton 1 år. Grabbarna lekte, men mest visade Travis hur han tyckte dom skulle ordna hans småbilar. Azton sken ikapp hela tiden och gillade läget. Igår var vi i Vetlanda och kikade in på MC-affären där, Rickard var ute efter lite tillbehör till sin vägmotorcykel. McDonalds till lunch och vidare till bilaffärerna och sedan på fika hemma hos min familj i Målilla på hemvägen ♥

När vi rullade in i Södra Vi styrde vi kosan mot fam Djurstedet/Thuresson där smågrabbarna åkte fyrhjuling och busade runt på skaren efter det. Till kvällen blev det häng här hemma i tv-soffan framför melodifestivalen, där resultatet blev som väntat.

Idag har jag och Travis varit i Skäfshult. Härligt väder och alltid lika trevligt sällskap! Starx ska jag bege mig mot idrottshallen för söndagens friskisträning, känner mig uppladdad efter att ha fått lite matnyttig info på friskis värdmöte tidigare idag.

2 kommentarer: