tisdag 9 november 2010

förändringar

Det kliar i mina renoveringsfingrar och jag känner lust och inspiration till att fixa här hemma. Just för tillfället är jag som mest sugen på att förändra Travis rum, med nytt golv och framförallt nya färger på väggarna. Hur hans rum ska komma att se ut är jag inte helt klar över, men jag har ideér. Jag vill att det ska vara inredning och väggar som ger förutsättning för att följa med upp i åldern. Som det ser ut nu skulle en make-over av Travis rum innebära att det följer med att fixa om nuvarande kontoret som är Tindras blivande rum. Och även gästrummet uppe som ska kampera ihop med ett nytt kontor. Dominoeffekten är ett faktum då lite möbler som Travis har ska förflyttas till Tindras rum och Travis ska få lite nygammalt som ska fixas med ny färg.

Då julmånaden snart är på intåg är det troligast att projektet ros i hamn först efter nyåret. Men drömma och inspireras av inredningsmöjligheter är inte dumt det heller :)

1 kommentar:

  1. kul o renovera lite!fotfarande inne på en vit tapet med stjärnor?hoppas du hittar nåt ni båda gillar o såklart travis med=)styleroom.se kan ge mycket inspiration o dumheter;)

    SvaraRadera