söndag 29 augusti 2010

Gekås-shopping

Igår var jag, Johanna och Maria i Ullared. Vi lämnade Virserum vid 6-snåret och rullade in på Gekås parkeringshus strax vid 9. Det var lagom mycket folk och kundströmmen märktes mest av vid barnklädesavdelningen, precis som det brukar vara. Inköpen som gjordes bestod dels av grejor och kläder till bebisen, ytterkläder till Travis och födelsedagspresenter till honom. Det blev även inköp vad det gäller kropps- och hårvård och litegrann till hemmet och till mig och Rickard. Jag är riktigt nöjd med allt som inhandlades och jag kunde stryka en mängd grejor på min "att-köpa-lista" plus lite till. Mina systrar handlade en hel del även de och bilen var fylld till bredden när vi rullade hemåt.

När jag kom hem igår kväll möttes jag av en sprudlande glad Travis som ville kramas länge, länge. Det är så mysigt att komma hem till sambo och barn efter att ha fått längta efter dem över natten och dagen. Mina fina killar! ♥

Imorgon drar studierna igång igen och väskan är packad och första uppgiften är gjord. Har även börjat läsa inför fredagens dugga och efter morgondagens kursintroduktion och studiegruppsarbete tror jag att det kommer kännas som det var nyss som man var inne i studenthjulet och att sommaren bara swichat förbi i ett ögonblick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar