lördag 4 september 2010

Ultraljud och dugga

Så var första studieveckan på femte terminen avklarad. Igår skrevs första duggan (minitenta) och det kändes att 1 timme är på tok för lite tid till förfogande. Jag lyckades kladda ner 6sidor som besvarade de två frågorna som ställdes, men hur man än vrider och vänder på det så gillar jag alltid att hinna läsa igenom det som skrivits en extra gång innan inlämning, vilket inte var genomförbart med tanke på tiden. Är övertygad om att det blir bra i slutänden, men mer tid tills nästa dugga skulle inte skada ;)

I torsdags var jag och svärmor på ultraljud. Rickard hade inte möjlighet att följa med då han har brandjour denna vecka. Den lille ligger fortfarande lite under "normalkurvan", men följer sin tillväxt till punkt och pricka. H*n låg och blinkade och svalde vatten och hade som jag trott vänt på sig och ligger numera med huvudet nedåt. Känns skönt!

Lördag idag och Rickard är på brandkårstävling i Vimmerby medans jag och Travis befinner oss i startgroparna för vad dagen har att erbjuda. Vi har haft en lugn och skön morgon med filmtittande och bokläsande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar