torsdag 7 oktober 2010

Inredning

Duggan är skriven och det känns gott i själen att det momentet för tillfället kan prickas av på att-göra-listan. Hoppas på att resultatet visar att det är grönt med. Nu är det hemtenta som ska skrivas och på måndag är det muntlig redovisning av densamma. Jag har spånat på idéer och har en rad i tankarna så imorgon väntar skrivmaraton av den. Helgen hoppas jag kan ägnas åt nöjen, alternativt att söndagen kan ges till finputs av tentan. När väl hemtentan är avklarad är det webbtentamen som gäller i nästa vecka och därefter ett utvecklingsarbete veckan därpå. Hoppas att dessa göromäl kan hinnas med innan bebis kommer. Det är tre veckor kvar idag (alternativt 5 veckor, om det går över). Jag hoppas på att nästa vecka kan avhandlas vad det gäller studier för att det ska kännas extra gott i själen vad det gäller studiesamvetet. Enligt dagens läkarbesök på MVC var utlåtandet att den lille inte har planer ännu för att kommaut, och den får gärna ligga och gräddas lite extra ♥

Har nu ikväll bytt gardiner i både kök och Travis rum, och jag är riktigt nöjd med resultatet. Möblerade dessutom om inne hos Travis och ytan blev betydligt bättre än tidigare. Lilleman tyckte det var kul med möblerna på annan plats och särskilt med sängen vid fönstret. Ser även fram emot de nya inredningsdetaljerna som inom kort kommer från dels inredningspartyt som jag var på i förra veckan och även ljuspartyt som mamma var värdinna för. Det är alltid kul att förnya och fixa och trixa! Nu ska jag styra vidare mot stylerooms sida, där inspiration finns så det räcker och blir över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar