onsdag 26 januari 2011

11.01.26

Skummande igenom bloggen på inlägg som jag skrev för cirka ett år sedan. Jag blir alldeles nostalgisk och det påminner mig om varför jag bloggar. Det är smidigt att ha vardagshändelser nedskrivna då minnet inte alltid hänger med.

Samtliga familjemedlemmar är just nu sovande här hemma, men jag dröjer mig kvar innan jag ansluter till drömmarnas värld. Förvaltar stunden helt enkelt som återhämtningstid och glädjer mig över att jag har en sådan fin familj. Jag kan inte nog vara tacksam med att omges av sådana fina människor. All kärlek till er ♥

2 kommentarer:

  1. visst är det bra med bloggen! Jag går ofta tillbaka och kollar, speciellt på bebsitiden och grav... känns så långt bort, kommer inte ihåg hur det var när AGaton var nyfödd, skrämmande!

    SvaraRadera
  2. Det är det sannerligen :-) Jag har också tappat massa små detaljer som man tidigare tänkt att "det här kommer jag alltid att minnas". Är så tacksam då att man har det nedklottrat på bloggen eller i bebisboken.

    SvaraRadera