onsdag 26 januari 2011

Ändrade planer

Sömnkvoten efter natten är inte uppe i maximal nivå. Snuttan fick överta storebrorsan förkylning sedan ett par dagar och nästäppan gör sig som mest påmind nattetid. Lilla hjärtat ♥

Vi skulle egentligen efter lite om och men följt med syster till Linköping idag, men jag kände att det inte var optimalt. Så medans Travis spenderade förmiddagen på förskolan och Tindra sov gott i sin vagn, vilade jag mig för att få krafter inför denna dag. Solen piggar upp och jag har fått mycket gjort här hemma. Ett spillt saftglas ledde till att golven blev våtmoppade. Så nu luktar det grönsåpa här hemma.

btw. Travis sömn fungerar kalas nu. Har inte vågat skriva något tidigare då jag väntat mig bakslag. Men han somnar som en klubbad säl vid halvåtta om kvällarna, utan knussel. Det är ett stort plus i kanten! Håller tummar och tår för att det fortsätter så.

3 kommentarer:

  1. ja visst är det jobbigt när de små är förkylda.Egon är på bättringsvägen så jag håller tummarna för att vi kan åka på öppna förskolan på tisdag.Ska ni med i så fall?kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det gör så ont i mammahjärtat när de är sjuka. Så skönt att han verkar piggare. Vi åker gärna till ÖF nästa vecka :-) vore superkul att testa på. Kram

    SvaraRadera
  3. ååå vad underbart att Travis sover bra igen!!! Vet precis hur jobbigt det är!!! Agatons sovande håller också isej, sover hur bra som helst! Hela natten!!! :-)

    SvaraRadera