lördag 6 november 2010

Muffinsbakning

Idag är pappa här och hjälper Rickard att lägga det nya sovrumsgolvet. Jag är så nöjd med valet av färg och tror att resultatet blir kalasfint. (Bilder kommer när golvet är färdiglagt och möblerna åter är på plats.) Jag och Travis har fixat med lunch åt oss och grabbarna och sedan har vi passat på att baka två sorters muffins. Jag kunde inte motstå bakandet och framförallt smakandet av det färdiga resultatet. Efter föregående inläggs positiva kommentarer tillåter jag mig själv att unna mig lite fika ;) Promenader kommer det hinnas med under den närmaste tiden och ammandet brukar ha en hjälpande effekt vad det gäller kroppsvikten.

Ikväll är det dags för denna månads tjejmiddag, och denna gång är det Louise som vi gästar. Jag ser fram emot en kväll med god mat och härligt tjejprat. Denna gång blir det dessutom fler bebisar än senast då vi var här och både Carro och jag gick i väntans tider och Alfred, Egon och Alex alla var hemma hos sina fäder. Ska inventera mig lite i i garderoben nu och se vad jag kan tänkas ha på mig.

Ha en finfin lördag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar